مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 20:352023-02-02اقتصادي

فجر 44| کلنگ زنی کارخانه تجهیزات آزمایشگاهی در بندر نوشهر


فاز دوم کارخانه تجهیزات آزمایشگاهی با سرمایه گذاری 500 میلیارد تومانی و اشتغالزایی 210 نفری به صورت مستقیم در بندر ویژه اقتصادی نوشهر کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، سعید کیاکجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران در این آیین ضمن بیان اینکه این پروژه حدود دو سال پیش فراید مذاکره آن شروع شد و اکنون به ثمر نشسته است، اظهار کرد: پروژه هایی که فرآیند مذاکره آنها طولانی باشد پایدارتر نیز هستند.

وی یکی از دلیل انتخاب این طرح را میزان اشتغالزایی در منطقه بیان کرد و افزود: اصول سیاست گذاری بنادر و دریانوردی بیشتر سرمایه گذاری بر پایه فعالیت دریایی است و اما در مورد صرفا به این موضوع نگاه نکردیم.

کیاکجوری با بیان اینکه علاوه بر فعالیت دریایی میزان اشتغالزایی بالا این طرح بسیار اهمیت داشت، اظهار کرد: کارهای اجرایی آن را برای انعقاد قرار داد انجام دادیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران موضوع دوم این طرح را انطباق آن با منطقه ویژه دانست و بیان کرد: در منطقه ویژه بعد از ورود مواد اولیه و تولید در منطقه، بخشی برای مصرف استفاده و بخشی به کشورهای مورد نیاز صادر می شود.

وی افزود: کشور ما در معرض انواع تحریم ها هست، برای ما امنیت غذایی و پزشکی اهمیت بالایی دارد و با تولیدات این کارخانه بخشی از امنیت پزشکی و  اطمینان خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر 44| کلنگ زنی کارخانه تجهیزات آزمایشگاهی در بندر نوشهر

فجر 44| کلنگ زنی کارخانه تجهیزات آزمایشگاهی در بندر نوشهر